Forum Dla Dziewczyn. - Alien Girls :)

Forum Forum Dla Dziewczyn. Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
Zobaczymy.


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dla Dziewczyn. Strona G│ˇwna -> Hello! :]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla
Obserwatorka :]




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 704
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 17:13, 08 Kwi 2014    Temat postu: Zobaczymy.

jasne przez kosciol , ok chcialam pomoc ale chyba byly to bez sensu stracone pol godziny narazie naucz sie kultury po co zaraz po chamsku sie odzywasz
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma sie co stresowac, tylko jesli naprawde same nie mamy odwagi na taka wizyte to zdecydowanie najlepiej jest sie na nia wybra─ç z mam─ů. Tyle ze troche si─Ö ju┼╝ zeschizowalam ze mam jakies odchyly i gadam sama ze soba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kup zel jednofazowy, naloz jedna cienka warstwe i zanim ja utwardzisz naloz brokat lub inne ozdoby tak jak wymaga tego wzorek i utwardz pod lampa, po utwardzeniu naloz druga warstwe zelu odrobine grubsza ale nie przesadz i zatop cyrkonie, wloz pod lampe zeby utwardzic.RACZEJ NIE ZATAPIA SIE CYRKONII W ZELU A JEZELI KTOS TO POTRAFI TO PODZIWIAM [link widoczny dla zalogowanych] jak widze zostałam tu sama ;-(
m├│j narzeczony jest w trakcie uniewa┼╝nienia ma┼é┼╝e┼ästwa i mimo, ┼╝e to jego by┼éa ┼╝ona wnios┼éa pozew, to nikt w s─ůdzie nie m├│wi┼é, ze tylko ona mo┼╝e je uzyska─ç... Popieram, bo fotoodm┼éadzanie to dobry spos├│b na odm┼éodzenie sk├│ry za pomoc─ů ┼Ťwiat┼éa, a podczas zabiegu mo┼╝na zamkn─ů─ç drobne naczynka, pozby─ç si─Ö zmian pigmentowych i pobudzi─ç kolagen do dzia┼éania, a przez to wzrasta napi─Öcie Zdarzy┼éo si─Ö nawet ,┼╝e w lewej d┼éoni mrowi┼éy mi stale przez p├│┼é roku. Dzisiaj m├│j si├│dmy dzie┼ä czuj─Ö si─Ö ZDECYDOWANIE LEPIEJ. Bo ja mam miesiac po operacji i jest w tej chwili bardzo czerona i dopiero sie zaczyna rozszerzac. [link widoczny dla zalogowanych]
w planach specjalizacja, kurs kwalifikacyjny z zakresu doradcy laktacyjnego i prowadzenia szko┼éy rodzenia......w przyszlym roku dotacja i mam pomysl na siebie. mia─ůlm ┼Ťniad─ů karnacje .. Jak tak to pisa─ç pozdro [link widoczny dla zalogowanych] Skoro wchodzi tam paluszek, wchodzi penisek, to jak taka tabletka mo┼╝e nie wej┼Ť─ç?? hej dziewczyny smieszne - ale ja tez mam chlopa koszykarza, tez mam kompleksy i oponke..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dwa m-ce później okazało się,że jestem w ciaży

ja w zeszlym roku za pol roku placilam 140 euro i wydawalo mi sie to dosc uczciwe, zwazywszy, iz moglam uzywac sobie do woli
[link widoczny dla zalogowanych]
Koroniewska nie mo┼╝e wa┼╝y─ç 58 kg, jest za chuda, wazy pewnie 52 i to g├│ra. Sukienka sliczniutka gratuluje wyboru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale wola┼éam nie patrze─ç. [link widoczny dla zalogowanych] A wracaj─ůc do twoich uwag, trzeba by┼éo czyta─ç uwa┼╝nie, a nie od razu strofowa─ç, to by┼Ť nie pope┼énia┼éa b┼é─Öd├│w:
pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö wszystkiego naj.... 3870044, e-mail: Taktaku, Ciebie wczoraj g┼éowa bola┼éa, a mnie dzisiaj chyba b─Ödzie. I ostatnia rada - z tego co wiem, duzo pracy w tym momencie jest w okolicach dzielnicy Angel, Stoke Newington i ogolnie bardziej na polnocy. Ja kupi┼éam p┼éyn do prania dywan├│w i porz─ůdnie go wyszorowa┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
i wcale nie czuje sie przez to infantylnie, kolor jak kazdy inny, a powiem, ze nawet ladny macie jakies problemy z uogolnianiem i stereotypami to tak jak ja bym powiedziala ze ci co chodza na czarno to metalowcy albo satanisci nawet Dodam tylko ze obaj sie golimy obaj? Ja swojego kiedys wciagnelam ,ale co sie nasmialam z niego Na drugi dzien juz biadolil,ze tak zle sie czuje i taki slaby ,ze zapytalam czy moze mam wezwac karektke pogotowia ? polecam Kupi┼éam prawie wszystko z wyprawki, jeszcze ┼é├│┼╝eczko z po┼Ťciel─ů i fotelik do samochodu. Oczywiscie od razu to odczu┼éam. oktavko, jak wi─Öc sama bez swego M dotrzesz do Bia┼éego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
od┼Ťwie┼╝am
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W przyapdku osob ze schorzeniami to masz racej ,oni powinni byc pod kontrlola lekarza ,chodzi o jakies powazniejsze choroby.Moga byc rownie dobrze pod opieka lekarza rodzinnego
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam kolczyk w p─Öpku od ok. (1 faza spalanie)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

23. [link widoczny dla zalogowanych] schanti, i co tam ci wychodzi na monitoringu??
z gory dzi─Ökuje Cze┼Ť─ç !!! Tylko, ┼╝e ten olejek straszliwie ┼Ťmierdzi, ale czego si─Ö nie zrobi dla zdrowia i .... Wiecie co? Dzidziuch, ciesze sie ze w koncu zajrzalas. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nadal nie wymiotuj─Ö i musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e ┼Ťwiat zn├│w nabiera dla mnie barw Mam teraz wi─Öcej czasu by my┼Ťle─ç o innych dziedzinach mojego ┼╝ycia, ni┼╝ tylko: to dobrze ze wyglada na mlodsza to jej wielki plus f4de377187a4e63b0e4a97e909c38b84 http://del.icio.us/EnriqueBabb/subaru/ [url=http://del.icio.us/AaronCeleste/peugeot/ ]http://del.icio.us/AaronCeleste/peugeot/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/ExumAlexis/dodge/ [/url] http://del.icio.us/GuadalupeTorsiello/mazda/ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/GardinSincere/audi/ ]http://del.icio.us/GardinSincere/audi/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] 1bb5907b91a875f331998f8e4f2b0572 brzuszek juz mi sie prawie calkiem splascil i taka fajna krecha mi sie od gory robi, narazie widac ja tylko do pepka bo po pepkiem jeszcze mala oponka zostala ale to juz nie to co przed 6. W zwi─ůzku z tym chcia┼éam zapyta─ç, czy zna kto┼Ť dobre henny do w┼éos├│w? Bejbi, ja te┼╝ nigdy nie my┼Ťla┼éam, ┼╝e mnie dotknie alkoholizm, tak si─Ö jednak sta┼éo, postaraj si─Ö zmieni─ç swoje ┼╝ycie, i rozumi─Ö, ┼╝e do tego aby odej┼Ť─ç trzeba by─ç gotowym. wojcicki robi nory takie bardziej zadarte, latkowski proste.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak na zawołanie bóle ustały.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to b─Ödzie Vanessa(nie Wanessa)- tak ma na imi─Ö moja przyjaci├│┼éka, czy Jessica, czy Nikola to od razu rodzice musz─ů by─ç nienormalni i trzeba ich stuka─ç po g┼éowie ?!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam sta┼éego partnera seksualnego od p├│┼étora roku, wcze┼Ťniej uzywalismy gumki lecz teraz zdecydowa┼éam si─Ö na plastry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W grudniu bylam jeszcze blondynka (wczesniej przez 3 lata) potem cos mi odj...ło i walnelam sobie rude. [link widoczny dla zalogowanych] Jest po prostu
W sumie mam troszk─Ö daleko ┼╝eby dojechac do tego salonu ale raz na 3mc sie op┼éaca, bo zawsze przynajmniej je┼Ťli chce byc modnie obci─Öta to wiem ┼╝e tam zrobi─ů mi tak─ů fryzur─Ö jaka chce. To jest ju┼╝ naprawd─Ö ostatnia deska ratunku, je┼Ťli zabiegi mikrodermabrazji i lasery nie pomog─ů. Druga czesc zrobiona jest na wzor tej pierwszej i niestety nie jest juz tak ciekawa.No i oczywiscie Patric juz nie pierwszej m┼éodosci. Ginka zaleci┼éa badania TARCZYCY. Zunie sk─ůd jeste┼Ť? [link widoczny dla zalogowanych]
Tipsy szklane wula- ja by┼éam w grudniu u dr. 19.00 sok pomidorowy 1 szkl do 2 szkl Poza tym nauczyli mnie robi─ç trwa┼é─ů i w sumie wszystko, co mi potrzebne do pracy w zawodzie. Witajcie kochane!!!! dokad isc 2 pierwsze dni byly wielka niewiadoma, ale udalo sie 2 dni przenocowalm z Chlopakiem w drogim jak na moja kieszen hostelu, a potem juz w swoim przestronnym pokoiku ale radzilabym poszukac mieszkan przez internet juz w domu, bys miala jakies adresy, jakis punkt zaczepienia. je┼Ťli chodzi o efekty to u mnie s─ů, chocia┼╝by w postaci tego ┼╝e nie mam tak strasznie odstaj─ůcego na wyskoko┼Ťci ┼╝o┼é─ůdka brzuszka..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dla Dziewczyn. Strona G│ˇwna -> Hello! :] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin